Postřehy deváťáků z Prahy

12. 10. jsme my deváťáci z Bakalky jeli na zájezd do Prahy. byl na tři dny. Tyto tři dny jsem si já osobně moc užila. První den jsme dojeli vlakem do Prahy, ubytovali se a šli jsme na Petřín, odkud jsme vytvořili spoustu krásných fotek, protože bylo krásně. Po příchodu na hostel jsme se začali chystat do divadla. Navštívili jsme v Národním divadle francouzskou operu Carmen. Mně se líbila. Druhý den jsme se vydali na Vyšehrad a takovou dlouhou procházku Prahou. A třetí den jsme věnovali Pražskému hradu a potom už jsme jeli domů. Celkově se mi Praha líbila. Myslím, že jsme se tam všichni navzájem poznali a možná se z nás stali i kamarádi. (L. H.)

Měli jsme možnost vidět Petřín, Vyšehrad, Pražský hrad za bílého dne. Nejvíce mě ale uchvátila Praha v noci. Viděla jsem krásně a barevně nasvícený Petřín, ze kterého jsem nemohla spustit oči. Národní divadlo má zlatou střechu, ale nevěnovala jsem jí pozornost, dokud jsem tu střechu neviděla v noci. Pražský hrad se mi zdál větší, z něho jsem uviděla celé panorama Prahy a právě kvůli tomu pohledu jsem se do Prahy zamilovala. (N. Š:)

Od pondělí do středy jsme byli na návštěvě Prahy. no návštěva to zrovna nebyla, byl to totiž historicko-literární zájezd do Prahy. Navštívili jsme spoustu zajímavých míst jako například: Petřínskou rozhlednu, katedrálu Svatého Víta, Pražský hrad. Zhlédli jsme představení v Národním divadle, prošli jsme se po Karlově mostě, jeli jsme metrem, byli jsme na Vyšehradě a na hřbitově, kde odpočívají slavné osobnosti. v Praze se mi moc líbilo, až na počasí. Mohlo být i tepleji. (A. P.)

Prahu jsem si přes nepřízeň počasí moc užil. Viděli jsme krásné památky a zajezdili si metrem. první den jsme navštívili Petřín a jeho rozhlednu, ze které byl krásný výhled, a večer předsavení (operu Carmen) v Národním divadle. Druhý den jsme navštívili Vyšehrad a odpoledne Židovské muzeum. poslední den se rozpršelo, ale nám to nevadilo, protože jsme strávili celé dopoledne na Pražském hradě, poté jsme se vydali na oběd a vlakem domů. Na Prahu mám hezké vzpomínky. (T. M.)

Já a Praha  nejsme moc velcí kamarádi. je to obrovské město a já jsem z malé vesničky nedaleko Brna. Kdybych blízko sebe neměla kamarády, když jsme měli rozchod, tak tam bloudím ještě teď. Navštívili jsme tolik zajímavých míst - Pražský hrad, Národní divadlo, Petřín a mnoho dalších. Když jsme měli volno, tak jsme zašli do Palladia něco si koupit a večerní procházka taky nemohla chybět. Krásné pokoje byly už jen třešničkou na dortu. prostě výlet jak má být. (N. P.)

Byl to opravdu krásný výlet se  školou. moc jsem se na něj těšila a určitě jsem nebyla sama. V Praze je plno krásných a okouzlujících míst. Vyjít 299 schodů na Petřínskou rozhlednu bylo vyčerpávající, ale za ten výhled to opravdu stálo. Katedrála Svatého Víta byla násherná a obdivuji lidi, kteří ji stavěli. Opera byla hezká, sice trvala dlouho, ale bavila mě. Prahu jsem si moc užila, rozhodně bych tam jela znovu a děkuji děckám i paním učitelkám za úžasnou Prahu. (A. N.)

V pondělí 12.10. 2015 se žáci devátého ročníku zúčastnili exkurze do Prahy. První den si udělali výlet na Petřín a zhlédli operu Carmen v krásném Národním divadle. Druhý den se pak konala vycházka po Praze. Viděla jsem Prahu z Vyšehradu, Židovské muzeum, hřbitov i synagogy. další den, bohužel poslední, si zašli na Pražský hrad, pak už následovalo jen balení a odjezd do Brna, kde se všichni rozloučili a odjížděli domů ke svým příbuzným, kterým vše povyprávěli. (E. V.)

Praha mě zaujala díky své atmosféře. Nejraději se po Praze jenom tak procházím, vnímám prostředí, vzduch, lidi, prostě vše. Také zbožňuji památky, to je jasné. Také mě Praha baví, protože v ní nalezneme to, co v Brně a v ostatních městech není (od metra až po obrovská nákupní centra). Co se týče výletu, tak mě asi nejvíce zaujala Petřínská rozhledna. Díky tomu jak vypadá a co z ní můžeme spatřít. (T. Ch.)

Každoroční výlet dváťáků do Prahy byl, je a doufám, že i bude tradicí Bakalky. Výlet s prohlídkou našeho hlavního města byl skvělý, ačkoliv já osobně nemám Prahu ráda, tak mě potěšilo, že jsem si konečně prohlédla krásné památky našeho hlavního města. Prahu jsme viděli z Petřínské rozhledny, prošli si Pražský hrad a po Karlově mostě. byly to krásně prožité tři dny se spolužáky.