Deváťáci v Praze 2011

Druhý říjnový týden jsme vyrazili společně do Prahy, Ivana Fabianová, Romana Šlézarová a 46 žáků devátých tříd. Co všechno jsme viděli a zažili si můžete přečíst na následujících řádcích. Fotografie si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.

IX. A

Celou neděli jsem si říkala, že se nesmím moc těšit, jinak budu zklamaná. Ale zklamaná jsem nebyla, ještě dlouho budu vzpomínat na každou sekundu, kterou jsem tam prožila. Jsem ráda, že jsem víc poznala lidi, s nimiž se každý den míjím na chodbě. Tohle byl prostě nejlepší výlet, co jsme za celou základku zažila. Děkuji všem, co tam byli a udělali to tak skvělé.

Verča K.

Už jsem zjistila, proč se říká Praze stověžatá, ale těch věží bude určitě víc. Viděli jsme mnoho budov i věží, Chrám sv. Víta, baziliku sv. Jiří. Praha je super, i když dost rušná.

Terezka M.

Praha byla velmi zajímavá a poučná, i když nám moc nevyšlo počasí, ale my jsme se nenechali odradit. Mezi největší zážitky patřila návštěva Senátu ČR, Pražského hradu, rozhledny na Petříně, viděli jsme i orloj. Určitě bychom tam jeli znovu. Bylo to super.

Mirka S.

Líbil se mi Karlův most, rozhledna na Petříně, orloj, Pražský hrad, Chrám sv. Víta i prohlídka Senátu ČR. V Brně nemáme metro, tolik policistů a cizinců.

Vojta N.

Prahu si užily obě devítky. Navštívili jsme Pražský hrad, Stavovské divadlo a mnoho dalšího. Všichni jsme z Prahy jeli spokojeni a doufáme, že někdy budeme mít šanci to zopakovat.

Kristýna Š.

V Praze jsme prošli mnoho památek. Nejvíce se mi líbil výhled z Petřína. Dověděli jsme se mnoho o Senátu ČR a většina z nás se poprvé projela metrem.

Roman H.

Výlet do Prahy byl skvělý. I Když Brno je prostě moje Brno, Praha je krásné město se spoustou památek, zajímavostí a turistů. Ačkoli mě trochu mrzelo, že s námi nemohla jet naše paní učitelka Hřebíčková, s paní učitelkou Šlézarovou to bylo taky super. Jediné, co se mi nelíbilo, bylo to, že jsme tam byli jenom tři dny.

Míša V.

Výlet do Prahy s oběma devítkami, paní učitelkou Fabianovou a Šlézarovou byl naprosto famózní. Poznala jsem Prahu konečně z jiné stránky než uspěchanou a nákupní. Všechny památky a významná místa jsme si v klidu prošli uchváceni krásou tohoto nádherného a kosmopolitního města. Upevnili jsme vztahy mezi třídami a všichni si to společně užili.

Monča W.

I když nám počasí příliš nepřálo, tak to byl krásný výlet plný skvělých zážitků. Tím největším bylo zřejmě nahlédnutí do útrob Senátu ČR a možnost sledovat moudré zástupce naší politické scény. Byl to zřejmě nejlepší výlet naší třídy. Velmi rád bych se vrátil zpět.

Roman T.

V Praze bylo velmi pěkné představení v divadle. Hráli tam známí herci. Pěkná byla také noční Praha. Hromadná cesta metrem byla také zajímavá.

Honza P.

Zaujalo mě metro, dost tam foukalo. Venku dost pršelo. Ve Stavovském divadle jsme viděli známé herce, např. pana Donutila, nakonec i pana Gotta. V metru jsme se chovali jako vesničané.

Andrej I.

Uchvácená a šťastná. To jsou pocity, které mě napadly hned, jak jsem si připomněla Prahu. Noční i denní procházky romantickou Prahou, doprovázeny hlukem naší třídy, jsou ty nejkrásnější v mé paměti. Místo, které v Praze považuji za nejkrásnější, nemám, ale kdyby se jednalo o život, řekla bych – Kampa.

Miluji Tě, Praho, ale Brno víc.

Anička C.

Když se řekne Praha, tak se mi vybaví něco, co je hodně nebezpečné, velké, uspěchané, ale zároveň plné různých krásných věcí, např. Václavské náměstí, které se pyšní sochou svatého Václava a honosným muzeem. Tohle město je plné lidí. Stovky a tisíce…Všude jsme je potkávali, na Petříně, Pražském hradě, v metru, v MHD.  Viděli jsme Prahu – krásnou a známou. Moc se nám líbila.

Barbora Č.

Sama nevím, jak začít. Jednoduše. Bylo to úžasné. (Až na chození v podpatcích po celé Praze.) Stavovské divadlo, Petřín, Pražský hrad, Senát ČR – to všechno jsme stihli za tři dny.

Bolest nohou, únava, déšť, to vše nás neminulo, ale i přes to se mi líbilo. Užila jsem si to.

Tereza S.

Do Prahy jsem se těšila, ale měla jsem se cítit jinak. Naprosto okouzleně a šťastně, sblížila jsem se s hromadou lidí a viděla majestátnosti Prahy. Být, či nebýt byl název činohry ve Stavovském divadle, které jsme měli šanci vidět. Rozhodně všem doporučuji, ale pozor na výstřely. Prašná brána a Chrám svatého Víta mě naprosto uchvátily. Návštěva Senátu ČR byla příjemná a tichá. Byl to skvělý zážitek, ale klidně mohl být i delší.

Anežka T.

Senát ČR a senátoři, Pražský hrad a Chrám sv. Víta, Stavovské divadlo s představením, Kampa, Karlův most a jeho stánky a mnoho dalšího se nám moc líbilo. Nejvíc jsme si užili metra.

Tereza B.

V Praze jsme prošli Karlův most, Pražský hrad, Zlatou uličku, Senát ČR a mnoho dalšího. K těmto místům jsme se dostávali vždy metrem, autobusem nebo tramvají, všude byli policisté, tudíž si myslím, že se nás nikdo nesnažil okrást.Vsenátu jsme viděli jednání a vypadá to, že to nebude nejtěžší práce.

Áron K.

Bylo to krátké, ale myslím, že jsme zhlédli vše podstatné. Praha je moc pěkné město a moc se mi líbí. Chtělo by to ale strávit zde delší dobu, abychom si ji mohli prohlédnout ze všech stran. Z Prahy si odvážím spoustu zážitků a dobrou náladu. Děkuji všem za účast.

Martin H.

Byl to hezký výlet, nejvíc se mi líbila Petřínská rozhledna a metro. Líbil se mi také Václavák, ale vůbec se mi nelíbilo Stavovské divadlo.

???

Z výletu jsem postřehl opravdu minimum, ale rád jsem si popovídal s lidmi, s nimiž se ve škole moc nebavím. Nejlepší zážitek z Prahy byla návštěva divadla, a to kvůli zajímavému představení, ne kvůli zlatému slavíkovi.

Jsem rád, že jsem navštívil Prahu, ale Brno je lepší.

IX. B

Praha byla skvělá. Nejvíce se mi líbila v noci. Byla jsem nadšena z návštěvy Senátu ČR, protože by mě vůbec nenapadlo, že bychom se mohli podívat přímo do sálu, kde senátoři jednali. Akorát nám nevyšlo počasí.

Tereza S.

Viděl jsem Karla Gotta a M. Donutila v divadle. Líbila se mi noční Praha –Kampa. Senát ČR byl zajímavý. Valdštejnská zahrada mě nadchla, i rybníček.

Vít V.

Praha byla krásná, ubytování bezvadné, ale počasí moc nevyšlo. Je velká škoda, že můžeme jet jen na tři dny. Strava byla také velmi dobrá. Užili jsme spoustu zábavy a dověděli jsme se plno nových věcí. Doprava i přesuny byly taky super.

Tomáš H.

V Praze se mi moc líbilo, prošli jsme ji snad úplně celou. Byli jsme ve Stavovském divadle, a tam potkali Karla Gotta. Velmi mě zaujala noční Kampa a Karlův most. Senát byl taky zajímavý, moc se mi tam líbilo. Určitě tam ještě pojedu.

Michaela R.

Výlet do Prahy byl plný zážitků a bezvadných situací. Nejvíce se mi líbila návštěva senátu, kde probíhalo zasedání, a my jsme mohli sledovat dění. Ostatní památky byly také pěkné, ale pro mě už známé. Jedinou výtku bych měl k počasí, které bylo už dost podzimní. Mám radost z toho, že jsem poznal i opačnou učitelů.

Jakub Knapp

Tři dny strávené v Praze byly fascinující. Poznala jsem to, o čem jsem slyšela, a viděla jsem to, co má hlubokou minulost. Líbilo se mi čisto a rychlost. Do Prahy jsem se zamilovala, určitě se tam vrátím.

Viktorie W.

Kampa – nádherná část Prahy, která na mě zapůsobila ohromným kouzlem. Ubytování vynikající. Moc se mi líbí Národní divadlo, je zlaté. Nejhezčí je střed Prahy, nemoderní, ale nádherný.

Filip N.

Na Praze bylo skvělé, že jsem lépe poznala IX. A, na kterou jsem změnila názor. Hodně jsme se nachodili, ale stálo to zato. Náhled do Senátu ČR byl perfektní tečkou. Hodně se upevnily přátelství a vztahy. Děkujeme.

Klára J.

Líbila se mi noční Praha. Procházky, když nebyla tak přelidněná. Nelíbí se mi chování lidí v Praze, možná kvůli spěchu. Bylo pořád co dělat. Líbila se mi restaurace.

Mikuláš K.

Večerní Praha byla dobrá, ale pro mě v ní chybělo kouzlo, ale neříkám, že jsem si to neužila. Záživný byl i senát, vidět jednání na živo. Potěšilo mě i divadlo, i když mě to moc nebavilo, alespoň jsem viděla Karla Gotta.

Kristina T.

Viděla jsem plno věcí, které bych normálně asi neviděla. Byl to úžasný zážitek. Hlavně se mi líbil výlet do senátu.

Eliška F.

Představení v divadle bylo pěkné, ale dlouhé. Druhý den byl velmi nabitý, ráno jsme vyrazili a večer se vrátili. Poslední den jsme byli dokonce i v senátu. Tam se mi moc líbilo. Bylo nezvyklé, jak všichni mlčeli. Škoda, že v tomhle složení už do Prahy nikdy nepojedeme.

Tereza D.

Díky učitelům jsme zažili i to, co bychom sami nezažili. Jediné, co bylo horší, bylo to, že V Praze jsou všichni zrychlení. Noční procházka bylo to nejlepší.

Petr W.

Nejkrásnější je noční Praha – Kampa. Trochu mě zaskočil senát. Jinak zahrada byla přepychová. Tři dny, které jsme v Praze strávili, by mohly být delší. Také jsme se všichni spřátelili.

Claudie A.

Prahu sice nemám moc ráda, ale je nádherná. Nejúžasnější byla Valdštejnská zahrada se senátem. Měli jsme nabitý program, bylo to únavné, ale stálo to zato. Překvapilo mě Stavovské divadlo svou vychytralostí se zvukem a výkony známých osobností.

Aneta H.

Těšila jsem se do devítky, abych konečně jela do Prahy, dočkala jsem se. Praha se mi moc líbila, hlavně senát, kdy jsme byli přímo na jednání. Večerní procházka byla moc krásná a zajímavá. Hned bych se vrátila.

Renča P.

Prošli jsme snad všechny historické památky, ale největší hodnotu měla prohlídka senátu, kde probíhala schůze. Exkurze byla nádherně nabitá, což je dobře.

Aleš K.

Praha byla super. Ubytování pohodlné, skvělé. Líbilo se mi Stavovské divadlo a představení Být, či nebýt s Donutilem. Večer bylo teplo, večerní Praha krásná. Ale vše završilo to nejlepší, návštěva senátu. To mě doslova vzalo. Mohli jsme se podívat ba jednání. Pak ještě Václavák, Staromák, Petřín, Malá Strana… Takže bomba. Děkuji moc.

Nikola B.

Konečně jsem viděla víc památek než Karlův most, když jsme jeli na Matějskou pouť. I když se mi večer nikam moc nechtělo, byla jsem ráda, že jsem šla. Krása. Úžasné tři dny. Děkuji. A hlavně se mi líbilo, že jsme se obě devítky víc poznaly. Zakopali jsme válečnou sekeru. Jsem za to hrozně ráda.

Kristýna H.

Praha se mi moc líbila, i když počasí mohlo být lepší. Trochu mě mrzí, že jsme neviděli Národní divadlo. Zpestření programu Karlem Gottem bylo zajímavé a procházka na Karlově mostě nejlepší. Prahu jsem díky paním učitelkám poznala zase o něco víc a za to jim děkuji.

Veronika V.

Jsem rád, že jsem navštívil Hard Rock café. Senát se mi moc líbil. Setkání s Karlem Gottem bylo docela legrační. Rád bych tam jel ještě jednou.

Rick G.

Velmi se mi tam líbilo. Nejlepší byl Petřín, konkrétně zrcadlové bludiště. Líbila se mi i ubytovna. Program byl také dobře vymyšlený. Divadlo bylo dobře zahrané, ale něco mně tam chybělo.